Czy mogę dostać fakturę?

Tak. Zawsze i do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę. Do każdego zamówienia automatycznie wystawiamy fakturę po zaksięgowaniu płatności. Faktury przesyłamy każdorazowo na adres e-mail podany w zamówieniu. Dzieje się to automatycznie zaraz po otrzymaniu płatności i zrealizowaniu zamówienia. Jeśli zdarzy się sytuacja, że w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia nie dostaniesz od nas faktury, prosimy

Jak szybko płatność jest księgowana?

Wiele zależy od dostępności usług Twojego banku. Co do zasady, wybierając płatność kartą lub BLIK, oraz – w wielu bankach – przelew online, płatność księgowana jest natychmiast. W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, płatność zostanie zaliczona do zamówienia po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na naszym rachunku bankowym.

Jak odbywa się płatność?

Na naszej stronie przygotowane zostały dwa moduły płatności. Jeden z nich przeznaczony jest dla naszych obecnych klientów, którzy mają wykupiony stały abonament wsparcia technicznego. Ci klienci abonament opłacają albo poprzez automatyczne comiesięczne obciążenie karty płatniczej, albo poprzez przelewy bankowe realizowane samodzielnie po zalogowaniu się do własnej bankowości internetowej lub ustanawiając zlecenie stałe przelewu. Dla nowych

Jakie formy zapłaty akceptujecie?

Dla naszych obecnych i przyszłych klientów przygotowaliśmy kilka dogodnych form zapłaty: płatność przelewem bankowym, płatność kartą na stronie internetowej (Visa i MasterCard), płatność online z wykorzystaniem PayU, płatność BLIK.