D E - S I G N E R S

Analiza stron

Co do zasady analiza strony to szereg czynności, które wykonuje się, aby spojrzeć na stronę maksymalnie krytycznie, czyli tak, jak robi to np. Google decydując o pozycjonowaniu (bądź nie) Twojej strony internetowej.

Analiza strony wymaga pełnego dostępu do niej. Zaczyna się od przejrzenia wersji oprogramowania, zasobów i treści strony, mediów i ich kompatybilności z przeglądarkami, wielkości plików, wielkości samej strony internetowej, szybkości jej wczytywania i odpowiedzi serwera, zastosowanych zabezpieczeń, posiadanego certyfikatu SSL itd. itd. Sporo tego można by jeszcze wypisać.

Dostaniesz przejrzysty i czytelny dokumentów, w którym wskażemy fakty dotyczące Twojej strony pod kątem technicznym. Nie martw się, jeśli coś będzie mało zrozumiałe. Wszystko w tym dokumencie będzie opisane prostym językiem, a obok tego dowiesz się, jakie działania powinno się podjąć w celu naprawy ewentualnie wykrytych luk, błędów czy niedociągnięć.

Co do zasady potrzeba 3 dni. Analizę wykonujemy kilkukrotnie (w różnych porach dnia) porównując wyniki i znajdując punkty spójne. Na raport końcowy nie powinieneś czekać dłużej, niż 7 dni.

To już zależy od Ciebie? W otrzymanym dokumencie otrzymasz wykaz zadań, które należy przeprowadzić na stronie, aby poprawić jej pozycję w internecie. Możesz te prace wykonać samodzielnie lub np. zlecić je nam.

Aktualną informację o cenie znajdziesz na naszej stronie. Od czasu do czasu publikujemy na naszym Facebooku kody rabatowe, które możesz wykorzystać dla np. wykonania analizy swojej strony całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Licencje

W przypadku budowy stron internetowych często korzysta się z gotowych rozwiązań pisanych przez programistów, którzy dbają o to, aby były one zgodne z najnowszymi oprogramowaniami oraz PHP. Licencją w takim przypadku będzie prawo do korzystania z takiego rozwiązania, którą nabywa się odpłatnie lub bezpłatnie.

Dla naszych klientów robimy to my! Najczęściej odbywa się to poprzez zakup wtyczki na stronie internetowej jej twórcy. Podczas zakupu niezwykle ważne jest, aby dobrać odpowiedni rodzaj licencji. Twórcy często rozróżniają licencję na użytek własny (np. prywatny blog) i biznesowy (gdy zarabiasz na stronie).

Wszystko zależy od Twórcy wtyczki. Najczęściej płatnej licencje są wieczyste chodź ograniczone np. darmową aktualizacją przez określony czas (np. 1 rok). Po tym czasie wciąż będziesz mieć prawo korzystać z wtyczki, ale bez możliwości jej aktualizacji. Dla naszych klientów monitorujemy wszystkie nabyte licencje i w odpowiednim czasie ją przedłużamy, aby zagwarantować im bezpieczeństwo strony oraz stałe wsparcie podczas aktualizacji.

Zawsze w pierwszej kolejności poszukujemy dla naszych klientów gotowych niepłatnych rozwiązań. Niestety czasami zdarza się, że za niewielką kwotę otrzymane rozwiazanie będzie znacznie lepsze i przyjazne dla naszych klientów. Zawsze jednak pozostawiamy ostateczny wybór klientowi.

Co do zasady nie. Nawet, gdybyśmy to my napisali wtyczkę dla konkretnego klienta, jako jej twórcy również będziemy musieli udzielić Ci licencji. Należy również pamiętać, że pisanie wtyczki od zera zajmuje nieco czasu i najczęściej jest zdecydowanie droższym rozwiązaniem od gotowych już i wielokrotnie przetestowanych rozwiązań.

Zależy od tego, czy dla kogoś np. 100 zł rocznie to dużo, czy nie. Co do zasady płatne wtyczki kosztują nie więcej, niż 100 czy 200 zł. Rzadko zdarza się, aby przekraczały te kwoty. Niemniej podkreślamy, że zawsze w pierwszej kolejności szukamy rozwiązań niepłatnych.

Płatności

Dla naszych obecnych i przyszłych klientów przygotowaliśmy kilka dogodnych form zapłaty:

  • płatność przelewem bankowym,
  • płatność kartą na stronie internetowej (Visa i MasterCard),
  • płatność online z wykorzystaniem PayU,
  • płatność BLIK.

Na naszej stronie przygotowane zostały dwa moduły płatności. Jeden z nich przeznaczony jest dla naszych obecnych klientów, którzy mają wykupiony stały abonament wsparcia technicznego. Ci klienci abonament opłacają albo poprzez automatyczne comiesięczne obciążenie karty płatniczej, albo poprzez przelewy bankowe realizowane samodzielnie po zalogowaniu się do własnej bankowości internetowej lub ustanawiając zlecenie stałe przelewu.

Dla nowych (ale i obecnych klientów), którzy chcą zakupić (lub dokupić) inne usługi lub produkty utworzony został „sklep”. Tam płatność odbywa się automatycznie przy wykorzystaniu modułów płatności obsługujących m.in. przelewy online, karty płatniczej oraz płatności BLIK.

Wiele zależy od dostępności usług Twojego banku. Co do zasady, wybierając płatność kartą lub BLIK, oraz – w wielu bankach – przelew online, płatność księgowana jest natychmiast.

W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, płatność zostanie zaliczona do zamówienia po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na naszym rachunku bankowym.

Tak. Zawsze i do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę.

Do każdego zamówienia automatycznie wystawiamy fakturę po zaksięgowaniu płatności. Faktury przesyłamy każdorazowo na adres e-mail podany w zamówieniu. Dzieje się to automatycznie zaraz po otrzymaniu płatności i zrealizowaniu zamówienia. Jeśli zdarzy się sytuacja, że w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia nie dostaniesz od nas faktury, prosimy o kontakt i podanie numeru zamówienia.

Pomoc techniczna i wsparcie

Co do zasady nasz zespół wspiera w oprogramowaniu WordPress oraz wszystkich powiązanych z nią systemach, jak np. system sprzedażowy WooCommerce. Ale to nie wszystko. Możesz liczyć również na pomoc w wyborze domeny, serwera, certyfikatu SSL a także przy awarii strony lub poczty elektronicznej.

Wyślij pytanie, a szybko odpowiemy czy i jak będziemy umieli pomóc. Tym bardziej, że nasz zespół wciąż się powiększa, a tym samym i nasze zasoby oraz możliwości. Poza tym, jeśli my nie będziemy mogli pomóc, znamy sporo zaufanych firm, do których Cię przekierujemy. Sam na pewno nie pozostaniesz!

Potwierdzić to mogą nasi klienci – najczęściej występujące problemy (jak awaria strony, nieopłacona domena lub serwer) rozwiązujemy od ręki. Znamy się z dostawcami najbardziej znanych firm hostingowych, którzy udostępniają nam swoje narzędzia do rozwiązywania problemów występujących na ich serwerach.

Poza tym jesteśmy uparci! Gdy słyszymy, że się „czegoś nie da”, nie rozłączymy się do czasu, aż problem nie zostanie załatwiony.

Każde zlecenie – szczególnie w sytuacjach nagłych i kryzysowych – traktujemy poważnie i jak misję.

Jak najbardziej tak. Choć większość naszych klientów, po takiej jednorazowej aktualizacji zostaje już z nami na dłużej, to spokojnie możesz zlecić nam jednorazową aktualizację swojej strony internetowej. Przed jej wykonaniem wszystko dokładnie sprawdzimy i zabezpieczymy. Wykonamy również minimum 2 różne kopie zapasowe Twojej strony, gdyby coś przestało działać np. w wyniku braku kompatybilności posiadanej przez Ciebie wtyczki ze stroną internetową.

Oczywiście będziemy do tego celu potrzebować dostępu do strony internetowej w koncie administratora, dostęp do serwera przez tzw. FTP oraz dostęp do panelu klienta firmy hostingowej. Jeśli brzmi to jak magia, nie przejmuj się. We wszystkim Ci pomożemy!

W przypadku aktualizacji strony – poza naszą pracą – użyczamy wykupionej licencji na oprogramowanie odpowiedzialne za weryfikację aktualizacji oraz wykonywanie wielu kopii zapasowych.

Jeśli chciałbyś zapłacić mniej za aktualizację swojej strony, zachęcamy Cię do podjęcia stałej współpracy (bez zobowiązań oczywiście). W ramach niewielkiej miesięcznej opłaty dostaniesz w standardzie stałe aktualizacje na swojej stronie z wykorzystaniem tych samych narzędzi zabezpieczających. Dodatkowo nie będziesz już musiał się zastanawiać nad tym, czy Twoja strona znowu wymaga aktualizacji.

Najczęściej – od chwili otrzymania zlecenia – potrzebujemy 24h, aby zabezpieczyć odpowiednio Twoją stronę internetową.

Z czego wynika taki czas? Aktualizację najpierw instalujemy na duplikacie Twojej strony bez ingerowania w wersję publiczną. Tam testujemy i sprawdzamy, czy wszystko działa tak, jak powinno. Gdy wszystko jest ok, „wyłączamy” na chwilę Twoją stronę (najczęściej w porach nocnych) i dokonujemy aktualizacji i ponowne sprawdzania.

Ale spokojnie – nie wyłączamy całkowicie Twojej strony internetowej. Uruchamiamy w tym czasie specjalną stronę zbudowaną pod Ciebie, w której informujemy osoby odwiedzające w krótkim komunikacie, że właśnie trwają prace techniczne oraz, że zapraszamy za kilka chwil.

Zakupy online

Oczywiście! Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zlecić nam wykonanie jakichś prac, których np. nie ma dostępnych do zakupu online na naszej stronie lub, gdy chcesz np. negocjować cenę za kilka usług (tak, możesz negocjować!).

Pamiętaj jednak, że nic nie robimy „pod stołem”. Wszystko rozliczamy fakturami i płatnościami na rachunek bankowy 🙂

Tego dowiesz się w szczegółowym opisie każdej usługi na naszej stronie. Do każdej ze zleconych usług podchodzimy poważnie i profesjonalnie. Dlatego też czas oczekiwania na np. gotowy raport analizujący Twoją stronę może wynosić nawet 7 dni. W tym przypadku „szybko” oznaczałoby jednocześnie „źle”.

Informację o czasie dostawy zamówionego towaru znajdziesz przy opisie każdego produktu. Przesyłki możesz spodziewać się wcześniej, bo zamówienia staramy się realizować nawet tego samego dnia, a wybierając np. paczkomat, paczkę możemy nadać nawet w środku nocy. Paczkomat mamy po prostu po drugiej stronie ulicy 😉

Oferujemy wyłącznie wysyłkową formę dostawy towaru. Korzystamy przy tym z usług:

  • paczkomatów InPost,
  • kurierów DHL, DPD, UPS, Pocztex, FedEx Express,
  • Poczty Polskiej.

Nie oferujemy możliwości odbioru osobistego towaru.

Szczegóły znajdziesz w podsumowaniu koszyka podczas składania zamówienia po dodaniu wszystkich zamawianych produktów i wprowadzeniu adresu dostawy. Zamawiając jednak produkty i usługi za minimum 200 zł, dostawę w dowolnej formie będziesz miał za darmo.

Zwroty

Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów

Tak, jeśli zamawiasz jako konsument, masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zakupu, a zwrotu towaru musi dokonać w ciągu kolejnych 14 dni na własny koszt. Konsument chcąc dokonać zwrotu towaru musi odstąpić od umowy poprzez złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Forma takiego oświadczenia jest dowolna, więc możesz to zrobić telefonicznie, mailowo, czy listownie. Nie musisz podawać przyczyn odstąpienia od umowy.

Dla Twojej wygody na naszej stronie znajdziesz wzór formularza odstąpienia od umowy. Możesz, ale nie musisz z niego korzystać.

Konsument ma prawo skorzystać z produktu w sposób pozwalający na stwierdzenie jego jakości, cech, sposobu funkcjonowania. Oznacza to, że produkt można rozpakować z oryginalnego opakowania, przymierzyć i sprawdzić jego działanie.

Jednak, jeśli produkt nosi ślady użytkowania wykraczające poza standardowe sprawdzenie produktu, a tym bardziej uszkodzenia, to sprzedający może wymagać od klienta pokrycia strat.

Istnieje również kilka wyjątków przewidzianych przez ustawodawcę w zakresie ograniczenia zwrotów. Nie można zwrócić między innymi towaru wyprodukowanego na specjalne zamówienie konsumenta. Dotyczy to np. personalizowanych gadżetów, towaru ulegającego szybkiemu zepsuciu np. żywności, produktów, które po rozpakowaniu nie mogą zostać ponownie sprzedane ze względów higienicznych i zdrowotnych np. soczewek kontaktowych. Nie można także zwrócić programów komputerowych, filmów i muzyki po rozpakowaniu z oryginalnych, zapieczętowanych opakowań, a także gazet i czasopism. Zwrot nie jest możliwy również w przypadku zakupu treści cyfrowych na nośnikach niematerialnych.